Πως μπορώ να έχω βοήθεια για ότι αφορά το πακέτο φιλοξενίας μου?

Για να ζητήσετε τεχνική υποστήριξη σε ότι αφορά το πακέτο φιλοξενίας σας, μπορείτε να στείλετε "Αίτημα Υποστήριξης" (Support Ticket) στο τεχνικό τμήμα της εταιρίας μας.

Στην moi.gr προσπαθούμε να απαντούμε στα αιτήματα υποστήριξης των πελατών εντός 24 ωρών.

Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε με συνέπεια και σοβαρότητα τη σήμανση σπουδαιότητας του αιτήματος υποστήριξης που θα ανοίξετε.

Κατάσταση προτεραιότητας
High : αφορά διακοπή παρεχόμενων υπηρεσιών, μη λειτουργία server κτλ.
Medium: αφορά προβλήματα με e-mails, ενεργοποίηση λογαριασμού, ενεργοποίηση nameservers.
Low: αφορά οποιαδήποτε εργασία μπορεί να εκτελεστεί σε επόμενη μέρα,  μεταφορά domain ή πακέτου φιλοξενίας, αναβάθμιση υπηρεσιών κτλ.


Χρησιμοποιώντας το σύστημα κατάθεσης γραπτών αιτημάτων υποστήριξης, σας δίνεται το πλεονέκτημα της αρχειοθέτησης όλων των αιτημάτων σας στην καρτέλα πελάτη που έχετε στην moi.gr. Έτσι μπορείτε να ανατρέξετε στο παλαιό αίτημα σας και να διαβάσετε την απάντηση που σας είχε δοθεί όταν αντιμετωπίσατε πάλι το ίδιο πρόβλημα.

Ήταν χρήσιμη αυτήν την απάντηση;

 Εκτύπωση αυτού του άρθρου

Επίσης Διαβάστε

Τι είναι μία MySQL βάση δεδομένων?

Η MySQL είναι ένα σύστημα διαχείρισης σχεσιακής βάση ανοικτού κώδικα όπως λέγεται (relational...

Πώς θα ξέρω ποιο πακέτο φιλοξενίας μου ταιριάζει?

Αρχικά θα πρέπει να κρίνετε με βάση τον όγκο των δεδομένων σας (Χώρος στο δίσκο: ΜΒ).Αμέσως μετά...

Τι πρέπει να κάνω για να αποκτήσω τη δική μου ιστοσελίδα;

Tρία είναι τα βήματα που ακολουθούνται για μία ολοκληρωμένη παρουσία στο Διαδίκτυο. Το πρώτο...

Διαδικασία πληρωμής συνδρομών στη moi.gr

Κατά τη διάρκεια της παραγγελίας σας έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα σε δύο τρόπους...

Υπάρχουν κάποιοι κανόνες για το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μου;

Όλα τα περιεχόμενα των σελίδων πρέπει να είναι νόμιμα 100%. Δεν δεχόμαστε σελίδες που αφορούν την...