Πως μπορώ να έχω βοήθεια για ότι αφορά το πακέτο φιλοξενίας μου?
Για να ζητήσετε τεχνική υποστήριξη σε ότι αφορά το πακέτο φιλοξενίας σας, μπορείτε να στείλετε "Αίτημα Υποστήριξης" (Support Ticket) στο τεχνικό τμήμα της εταιρίας μας.
Στην moi.gr προσπαθούμε να απαντούμε στα αιτήματα υποστήριξης των πελατών εντός 24 ωρών.
Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε με συνέπεια και σοβαρότητα τη σήμανση σπουδαιότητας του αιτήματος υποστήριξης που θα ανοίξετε.
Κατάσταση προτεραιότητας
High : αφορά διακοπή παρεχόμενων υπηρεσιών, μη λειτουργία server κτλ.
Medium: αφορά προβλήματα με e-mails, ενεργοποίηση λογαριασμού, ενεργοποίηση nameservers.
Low: αφορά οποιαδήποτε εργασία μπορεί να εκτελεστεί σε επόμενη μέρα, μεταφορά domain ή πακέτου φιλοξενίας, αναβάθμιση υπηρεσιών κτλ.
Χρησιμοποιώντας το σύστημα κατάθεσης γραπτών αιτημάτων υποστήριξης, σας δίνεται το πλεονέκτημα της αρχειοθέτησης όλων των αιτημάτων σας στην καρτέλα πελάτη που έχετε στην moi.gr. Έτσι μπορείτε να ανατρέξετε στο παλαιό αίτημα σας και να διαβάσετε την απάντηση που σας είχε δοθεί όταν αντιμετωπίσατε πάλι το ίδιο πρόβλημα.